Meddelandet
S2 A15: Michael, Lincoln och Kellerman tar luftvågorna i gisslan när de försöker undvika myndigheterna och få fram ett meddelande till Sara, som är försvunnen. Bellick får ett oväntat besök på Fox Rivers sjukhus. Haywire dyker upp igen, och hamnar i ännu mer trubbel. Sucre tar med sin samarit på en åktur.