S1 A4: Schmidt blir sparkad från Alec Station efter att ha hållit information från FBI. Diane gör en viktig upptäckt om ägaren till telefonnumret som Owhali gav Chesney. O'Neill söker tröst i sin tro medan både hans privatliv och arbetsliv rasar ihop.