Mitt framför ögonen/Bästa bältet
S1, A6: Kotte är för distraherad för att hjälpa Fauna ta hand om en särskild krukväxt. En handlare säljer häftiga nya bälten till barnen i utbyte mot deras käraste ägodelar.