Sabrina tonårshäxan Mom vs. Magic
S2, A26: Sabrina ställs inför svåra val, ska hon dejta Harvey eller ska hon gå ut med Dashiell? Men det svåraste valet Sabrina ställs inför är när hon får en chans att träffa sin mamma, förutsatt att hon offrar sina magiska krafter.