Outback Crystal Hunters Mookaite n Miracles
S1, A5: Rockhounds behöver ett mirakel för att vända sin säsong till det bättre. Kirsty och Patrick måste hitta sällsynta havskyanitkristaller för att kunna betala sin skuld.