Morgonfrilla och beagleomsorg / Den stora guldrushen
S1 A9: Snobben vill att Beaglescouterna ska ta beagle-omsorgsmärket genom att skämma bort honom. Barnen ger sig ut på en skattjakt för att finna guldmålade stenar.