Once Upon A Time Mother
S4, A21: Emma återvänder till Storybrooke för att återförena Lily med Maleficent. I en tillbakablick återvänder Cora för att be om Reginas förlåtelse, men Regina är alltjämt misstänksam beträffande mammans avsikter.