Mysteries Of The Deep Mummy On The Ghost Ship
S1, A5: Jeremy Wade tar reda på mer om förlisningen av SS Fitzgerald. Kan nya fynd äntligen ge oss svar på vad som ledde till en av de största katastroferna vid Stora sjöarna?