My Day with Andre
S1 A6: Hawaii, 1982: Dewey tillbringar en dag med Andre the Giant som ingen av dem någonsin kommer att glömma. Lia och Rocky förbereder sig för det enorma Island Battle Royale där mer än titeln står på spel.