My Fault
S3, A20: Elliot ber Sean att flytta in hos henne, vilket bara förvärrar JD:s problem. Turk är osäker på varför dr Millers beteende mot honom har förändrats tills han får reda på att Carla har dragit tillbaka hennes bröllopsinbjudan.