När Abby träffade Bozzly, Hår-Dekor överallt
S1 A1: Abby träffar Bozzly, den bästa vännen hon någonsin kunnat önska sig! - Mrs. Melvin stänger salongen för en dag, och Harriet måste lista ut vad hon ska sysselsätta sig med nu när hon inte kan styla hår!