S1 A5: När Erics vän Chris blir förhörd om ett brott han begått i New Mexico avslöjas ny information som kan vara till fördel för Erics försvar. Eric förflyttas från en ungdomsanstalt till ett delstatsfängelse med betydligt farligare medfångar.