När fina ungar blir stygga
S3 A2: Mitch och Cam planerar att berätta för hela familjen att de tänker adoptera ett till barn. Men lyckan är kortlivad när de inser att Lily kanaske inte vill ha ett syskon. Samtidigt försöker Claire och Jay att bevisa något för varandra.