När regnet kommer
S1 A1: Varje år genomgår en avlägsen öken i Oman en häpnadsväckande omvandling till en prunkande oas. Se när det till synes livlösa landskapet blommar upp och fylls av ett myller av liv. Här trivs alla slags djur: från betande kameler och ryggradslösa djur till rovfåglar och den endemiska Dhofarpaddan.