Ner i kaninhålet
S6 A20: Seriemördaren Thomas Wilder (Louis Cancelmi) fäster ett meddelande på sitt senaste offer, vilket retar Danny, varpå deras dödliga katt-och-råtta-lek tar en personlig vändning för Danny.