S1, A6: Michael Strahan ger en rundtur bland sin bilsamling. Swizz och Nasir kollar in bilar som var populära under hiphopens guldålder och de senaste nya lyxbilarna. I Bronx återförenas Swizz med gänget som startade hans musikkarriär, Ruff Ryders.