Night Stalker
S1 A6: Joe Azzouggagh och hans schäfer Ace är ute på promenad i vildmarken i Ontario, Kanada, när en svartbjörn kommer efter dem. Singelpappan Andrew Dickehages bil går sönder och han tvingas gå en en mil på en landsväg nattetid, då han blir attackerad av osynliga rovdjur.