Nip/Tuck: Blu Mondae
S4 A2: Sean och Julia fattar ett viktigt beslut om sitt ofödda barn. Efter att ha fått problem med sin nya chef upptäcker Sean och Christian nackdelarna med att inte längre äga sin praktik.