Nip/Tuck: Natasha Charles
S2 A11: Medan läkarna samarbetar med en okularist för att skapa och implantera artificiella ögon åt en vacker blind kvinna – Natasha Charles – attraheras Christian av Natashas direkta och avväpnande sensualitet.