Nip/Tuck: Sofia Lopez Part II
S1 A9: Christian följer med sin sexiga flickvän Kimber Henry på spa, där de träffar Christians rival Merrill Bobolit. Fast besluten att göra slut med den klängiga Kimber går Christian med på en förfärlig överenskommelse.