The Hills: New Beginnings Not to Eavesdrop, But to Eavesdrop
S1, A4: Audrina konfronterar Justin när han förnekar att han kysst henne. Brody funderar över sina relationer till sin far Caitlyn och vän Spencer. Spencer och Heidi försöker få verksamheten att växa vilket sätter deras förhållande på prov.