Dinosaurier Nötande krig del 1
S2, A19: Det bråkas med de fyrbenta dinosaurierna över nötter och Robbie tänker strida för "Operation Vi hade rätt," mot sina föräldrars vilja. Sen tar Charlene emot en inbjudan att gå med USO vid fronten får Fran en idé om hur hon ska få hem sin son.