Oklart läge
S7 A5: Efter att ha upptäckt att Alvarez har blivit förflyttad tar Bosch hjälp av polischef Irving. Pierce och Vega får upp ett spår på torpeden. Billets ber en tidigare arbetskamrat i Hollywood om information om Leonard och Norris. När Bosch och Edgar träffar Carl Rogers avslöjar Edgar en viktig detalj om fallet, vilket gör Bosch ursinnig.