Olika viljor
S7 A2: Bosch och Edgar följer en ledtråd i mordbrandsfallet, vilket leder dem till det kända Magic Castle. Intendent Billets får fiender bland sina kollegor. Efter en natt i häkte erbjuder sig Chandlers nya klient Vincent Franzen att vittna mot en ”verkligt ful fisk” för att slippa fängelse.