Hollywood Medium With Tyler Henry Omarosa, Ashley Hamilton, RJ Mitte, Carmen Electra
S1, A9: Tyler Henry använder sina förmågor för att hjälpa Omarosa, Ashley Hamilton, Rj Mitte och Carmen Electra att få kontakt med kära bortgångna familjemedlemmar och vänner.