Once, in St. Olaf
S6 A2: Rose jobbar som frivillig på sjukhuset och träffar av en tillfällighet sin biologiska far när hon skriver in nya patienter. Sophia har också varit på sjukhuset för ett rutinartat ingrepp men som alltid inträffar något överraskande.