The Wire One Arrest
S1, A7: Greggs, Herc, Carver och Freamon utför en razzia mot ett droglager, vilket leder till att Stringer Bell och Barksdale blir misstänksamma och hejdar avlyssningen. Bunk och McNulty tar hjälp av Omar för att hitta en mördare.