Öppna Awamori Shochu
S1 A5: Den Awamori shochu som LG har förberett för att skåla in lagets seger har varit förseglad i tjugoåtta år. När LG ligger tvåa i grundserien 2022, höjs fansens förväntningar på en vinst.