Mr. & Mrs. Smith Otrohet
S1, A7: Hejhej uppmanar John och Jane att ge varandra andrum. På sistone har John umgåtts mycket med sin nya vän, Bev. Men hur blir det med Jane? Glömmer John bort allt det roliga som de upplevt tillsammans? Stackars Jane! Fy på dig, John! Hur kan John och Janes förhållande återhämta sig efter OTROHET?