Outdoor Toddler
S9 A5: När Vanessa ber Ed att förnya Outdoor Mans småbarnskampanj, tvingas hon välja mellan sina två nya barnbarn till en reklam. Samtidigt stöter Ryans plan på att köpa ett hus på Mikes gata på förhinder, nämligen Mike.