Bosch Overlook
S6, A1: Nästan ett år har gått, och Bosch som fortfarande grubblar på mordet på Daisy Clayton, kallas till Lake Hollywood Overlook för att utreda mordet på medicinfysikern Stanley Kent. Edgar försöker avslöja sina korrumperade kollegor, Maddie börjar ett nytt praktikantskap och polischef Irvin Irving startar sin borgmästarkampanj med en rivstart.