S5 A6: Michael, Lincoln och resten av Ogygia-gänget försöker att fly från Jemen och hamnar i en kapplöpning över öknen, förföljda av Cyclops. Samtidigt ifrågasätter A&W och Van Gogh deras roller när deras jakt på flyktingarna leder dem till...Graceland.