Secret Chef Palate
S1, A2: De återstående kockarna förbereder sin "mise en place" när de sätter sina smaklökar på prov. Knivarna kommer ut när Cheffy lägger till en hake i tävlingen, och det hemliga provsmakningsrummet har ännu fler hemligheter att avslöja.