Family Guy Papa Has a Rollin' Son
S14, A2: När killarna hittar Joes pappa måste Peter låtsas vara Joe då fått reda på att Joes pappa hatar handikappade människor. Stewie får reda på att han inte kommer bli så mycket längre blir han kompis med Tom Cruise som också är kort.