S5 A13: Florrick/Agos och Lockhart/Gardner slåss om att behålla Lemond Bishop som klient när han arresteras på narkotikarelaterade grunder, vilket eventuellt berodde på läckage från Alicias firma. Samtidigt fortsätter utredningen av valbedrägeriet i guvernörsvalet att gå framåt när Marilyn kontaktas av en agent från avdelningen för offentlig integritet.