Parliament Of Owls
S3 A1: I framkanten för den sexuella revolutionen, håller Masters och Johnson på att publicera sin studie, och avlägsnar äntligen höljet från det arbete som konsumerat dem under det senaste decenniet. När de står inför pressen för första gången, blickar de tillbaka till ett sommarlov året innan, där Virginia står inför föräldrakamp, Bill avslutar arbetet på sin bok och Libby släpar sig ur en djup...