S1 A2: Avsnittet följer truppen när de fulländar sitt hantverk över fem säsonger av hit-serien. De tar det logiska nästa steget – truppen spelar in en långfilm, bara för att upptäcka att personliga bråk och kreativa skillnader kommer slita isär truppen… ett tag. De återförenas för en serie framgångsrika turnéer, vilket leder till mer tv-jobb och nyfunnet kändisskap med en helt ny generation fans.