Part V
S1 A5: Gänget åker upp till Poconos för att komma bort från Staten Island, där Paules och Karinas förhållande prövas. Jess presenterar Taylor och Joe för sin nya partner. Gina fortsätter sin väg mot att bli rentvådd.