Pasta
S1 A3: Medelhavet kallar och James gör en djupdykning i pasta. Med hemmaekonomen Nikki vid sin sida (när hon inte är i sitt förråd) slänger han ihop en rad italienska klassiker – några mer traditionella än andra. Från antika köksredskap till gåtfull carbonara sköljer James ner sina apenninska äventyr med ett glas (en flaska) Chianti.