Phil på ledningen
S3 A3: Bandet mellan man, Jay, och hund, Stella, går Gloria på nerverna; Phil och Luke åker på äventyr som involverar en line, men det är Claire som gör fel när hon försöker att lära flickorna en läxa; och Cameron väljer en usel tid att börja juicefasta.