S1, A1: När Michael Scott, den inkompetente chefen på Dunder Mifflin, får veta att nedskärningar hotar, öppnar han dörrarna för ett dokumentärteam att följa livet på kontoret. I rollerna: Steve Carell, Jenna Fischer, John Krasinski, Rainn Wilson, B.J. Novak, Ed Helms, m.fl. Del 1 av 6: Pilot.