S1, A1: Flynne Fisher är fast i en liten stad utan någon framtid, hon är en lysande spelare som arbetar på ett meningslöst jobb för att stödja sin veteranbror och sjuka mamma. När hennes bror ber henne att hjälpa honom med ett avancerat datorspel känt som ”simulering”, ser Flynne något hon inte borde ha sett och försätter sin familj i verklig fara.