S1 A1: Courtneys till synes perfekta liv i Los Angeles ställs på ända när hon flyttar till Blue Valley, Nebraska med sin mor Barbara, styvfar Pat Dugan och styvbror Mike. Väl där har hon svårt att anpassa sig till sin nya stad och high school.