Plaisir D'Amour
S1, A9: Bill bryter mot ett tabu i vampyrsamhället när han skyddar Sookie. Jason och Amy kidnappar en vampyr för att stjäla hans blod. Sookie upptäcker ännu en hemsk scen i sitt hem, vilket får Bill att skaffa en oväntad livvakt åt henne medan han är borta, Sam.