Plastiki: plastbåten
S1 A1: Den här dokumentären följer båten Plastikis vågade och eko-vänliga resa från San Fransisco till Sydney. En 6-manna katamaran byggd av fler än 12 000 återvunna petflaskor av David De Rothschild.