S1 A5: Gänget åker till Vegas för att se Brodys DJ-uppträdande, och Justin hamnar mitt i en uppgörelse mellan Audrina och Stephanie. En skogsbrand härjar i Malibu, och Kaitlynn fruktar för Brodys liv när han stannar i evakueringszonen.