9-1-1 Point of Origin
S1, A5: Bobbys förflutna hinner ikapp honom till den grad att hans framtid som kapten kan vara i fara, i synnerhet om han är ärlig mot teamet. Samtidigt kallas brandmännen till en nödsituation när ett dansgolv kollapsar under ett indiskt bröllop. Abby drabbas nästan av ett sammanbrott när hennes mor försvinner, men som tack finns Buck där som hjälp.