S1, A1: 15-åriga Aakashs pappa vill att han ska gå på IIT och helt plötsligt finner han sig i det lägsta skiktet på Genius Infinity, ett institut som förbereder studenter för IIT. Aakash passar inte in på institutet och studietempot är alldeles för högt. Men pappans dröm gör det otänkbart att ge upp.