All American Protect Ya Neck
S2, A10: Med Tyrone tillbaka på gatorna är Spencer lite överbeskyddande mot Coop och Laura, och befinner sig på outforskad mark. Olivia är nervös för sin stundande debutantbal och försöker luta sig mot Asher.