Cadernos Da Filipa Quick and delicious
S1, A3: I dagens avsnitt gör Filipa något lättare! Hon ska göra en utsökt huevos rancheros, en traditionell Bacalhau à Brás och som efterrätt, en körsbärs-clafoutis.